[OT] Old maps.google.com

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Květen 22 21:09:36 CEST 2015

Přiznám se, že jsem si možnosti Street view nikdy nevšiml. Stránku jsem
napsal, když jsem potřeboval do jiné mapy doplnit nově vzniklé hranice
států. Tady Street view nemá význam.

Rychlost originálního rozhraní jsem nezkoumal a ani nevím, jestli
používají stejné API pro vlastní mapy (v3). Možná ne, při odzoomování se
chovají různě.

L.