[OT] Old maps.google.com

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 22 17:00:00 CEST 2015

Díky za odkazy, o tom přepnutí vím (upozorňovali tam na to).

V duchu dementního "vývoj nezastavíš" se nové mapy (zvlášť Street View)
ve Firefoxu skoro nedají použít. Renderování fotky je na půl života, po
posunu o kousek dál se čeká znovu...

Možná je to chyba Firefoxu (někde jsem to tuším dohledal a Chromium se
chová výrazně lépe), ale proč museli zku...it něco, co fungovalo a úplně
postačovalo, to fakt nechápu.

--
Jirka