[OT] Old maps.google.com

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Květen 22 16:29:45 CEST 2015

Na Openstreetmap je vyborne to, ze jsou free pro kdejake pouziti a da se pracovat s jejich zdrojovymi vektorovymi podklady. Ale ohledne prehlednosti a pruznosti pouziti podle me za Google mapami nebo Mapy.cz dost zaostavaji. Nebo se mi alespon nepodarilo najit interface, ktery by mi plne vyhovoval.

A co se tyka toho noveho interfacu G maps a opicicich se mapy.cz, je to priserne! Zda se mi, ze vsichni soutezi o to, kdo vice pokryje okno browseru vsemi moznymi blbostmi, aby mapu bylo videt na co nejmensim prostoru.

Jakub Serych