STM32-AUDIO100A Audio processing SW library

Pátek Květen 22 16:28:40 CEST 2015

Me v prvni rade prekvapuje, ze by knihovny bez malloc nekdo
distribbuoval. U ocesane verze byva jen trosku komplikace, ze tyto
funkce nemaji callback pro synchronizaci v multitaskingu.
A jednoduchemu RTOS bych se nebranil, ja vsude pouzivam FreeRTOS a vse
je mnohem jednodussi, kdyz to ma byt jako paralelni.