STM32-AUDIO100A Audio processing SW library

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Květen 22 09:01:29 CEST 2015

Nestačí si tedy pouze napsat svou funkci malloc, pokud není ve standardní knihovně?
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Lukas Osmancik
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Friday, May 22, 2015 8:37 AM
  Subject: STM32-AUDIO100A Audio processing SW library

  Zdravím,

  Zkoušel někdo tuto audio knihovnu na stm32f407?

  http://www.st.com/web/en/catalog/tools/PF261250

  Mělo by to být optimalizované pro cortex, zajímavý je třeba grafický ekvalizér (už má předpočítané koeficienty pro všechna pásma pro vzorkování 48kHz) nebo bass manager.

  Zajímá mě implmentace v CoIde - poněvadž to použivá malloc, což asi komerční IAR EWARM nějak defaultně podporuje, ale CoIde ne.

  Je v tomto případě nutné použít nějaký RTOS? - což se mi teda moc nelíbí nebo se to dá nějak obejít.

  LOs