OT piatkova hadanka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 22 07:29:58 CEST 2015

V internom casopise nemenovanej IT firmy som objavil (mimochodom velmi
dobry) rozhovor s nemenovanym clenom tejto konferencie, a v nom hlasku,
ktora bude patrit medzi moje najoblubenejsie:

"Musite sa naucit, ze Japonec nikdy nepovie nic negativne, aj ked sa mu
veci uplne vymknu spod kontroly, Svajciar nikdy nerozprava o svojom
osobnom zivote aj ked ste blizki priatelia, Francuza treba 100-krat
kontrolovat, aj ked povie, ze vsetko je hotove a funguje. Anglicanovi
staci povedat, ze "vysledok nie je uplne optimalny" a vie, ze to treba
cele prepracovat, naproti tomu na Taliana treba kricat, inak nic nespravi."

Hadanka - lahka - znie, kto je autorom tohto vyroku... :-)

wek