JTAG J-link z eBay, upgrade firmware

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 21 13:51:26 CEST 2015

Díky za odpověď.

Byl byste prosím ochotný mi poslat binárku toho OpenOCD, abych to
zkusil za stejných podmínek?
Linuxy mám skoro všechny 64bit, ale i s knihovnama pro 32bit, takže snad
nebude problém ani v binární kompatibilitě.

Jinak stejný malý STlinkový USB klíček mám taky, ale firmware jsem v něm
zatím neupgradoval. Jediný zásadní rozdíl je v tom, že vy ho máte "hnusný",
já mu říkám "krásný". ;-)
Opravdu se mi líbí, je to maličké, v kovovém futrálu, za skvělou cenu a
funguje
fajn, prostě super. Jen já ho mám stříbrný, což sice vypadá pěkně, ale bílé
popisy na stříbrnou těle jsou téměř nečitelné.

Díky předem za tu binárku OpenOCD.
Per Labaj

P.S. Poznámka, navazující na sousední flame Windows/Linux: nezazněl
tam jeden (pro mě velmi podstatný) parametr: když si chci pustit další stroj
(třeba abych si hrál s JTAG adaptérem), tak prostě nemusím řešit nějaké
licenční otázky kolem OS.