[OT] Jak opravit PC

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Květen 21 12:50:45 CEST 2015

Jo málem bych zapomněl. Na domácím diskovém poli mi běží Debian, ale tam to má své opodstatnění ;-).

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, May 21, 2015 12:44 PM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] Jak opravit PC

Každý má to co mu vyhovuje. Já mám všude Windows vesměs W8 (starší PC s C2D, starší notebook s C2D, krabička k TV s Intel Z3735F, mobil - v tom nevím co je, ale je tam slabší procesor než potřebuje Android... tedy vše dnes výkonově silně podprůměrné) a jsem také plně spokojen... Žádné svévolné chování nikde nepozoruji (možná tak na XP ale to je vykopávka stejně jako už dneska W7, W8 jsou na tom s rychlostí a spolehlivostí daleko lépe). Používám pořád ty samé programy (neexperimentuji) k ničemu systém nenutím atd. Prvotní problém Windows bych spíš viděl v tom, že po instalaci vytváří uživatele s právy administrátora a z toho plynoucí důsledky. Na Linuxu také nedáváte uživateli práva roota.