[OT] Jak opravit PC

mrazik mrazik na volny.cz
Čtvrtek Květen 21 12:40:04 CEST 2015

To se mi taky jednou povedlo, odebralo to dokonce celé síťové nastavení.
Některé balíky holt mají ty závislosti udělány divně. Obnovit tu síť jen
pomocí ip byl docela horor. Ani Linux není univerzální všelék, prostě
software je dneska už dost složitý a málokdo vidí trochu do střev. Byly
časy kdy jsem zkoušel i kompilovat si vlastní Linux včetně jádra - LFS -
to se sice dá, ale nejde to dost dobře udržovat, to by člověk nedělal
nic jiného. Jediná nevýhoda Linuxu je, že člověk může nadávat tak akorát
sám sobě. Nadávat Microsoftu (nebo třeba Apple, Gůglu...) je daleko
příjemnější.

Mrazík