[OT] jenom nebo akorat (ach ta dnesni mladez)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Květen 21 09:11:41 CEST 2015

Jj, to jste vystihnul.

Jedna webově programátorská:

"Formulář se nemění, akorát položka Nákladové středisko se nebude
vybírat ze seznamu, ale psát ručně. Jo a může jich být zadáno i několik.
Jo a už to nemusí být jen čísla, ale i písmena. Jo a taky tam může být
"Podle rozpisu" a ten rozpis se nahraje z excelu do přílohy."

a k tomu následně

"výstupní sestava taky zůstane stejná, jenom tam přidejte součty podle
nákladových středisek".

JMN