OT Pomaly NAS - male soubory

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Květen 20 11:03:24 CEST 2015

No tak amatersky to udelane neni - ja nemam uplny prehled o architekture
(doposud jsem to nemusel resit) a jsou tam na to lidi (jen je to na nas
vkus prilis pomale), ale Celerra je samozřejmě napojená přes SAN (FC) na
diskové pole VMAX - site jsou zcela jiste 10Gbps.

Me ted ani tak nejde o to co tam ted je a jak to ne/funguje...spis zda
se nekdo nepotykal s nejakou takovou aplikaci a zda je to vubec realne -
jestli od toho nechceme proste moc.

Prochazim ted ruzna fora a co se tyka "EMC Celerra cifs slow" je tam
toho bohuzel dost.

Problem je, ze my potrebujeme sdilet stejny diskovy prostor v ramci
nekolika ruznych serveru - obavam se, ze tohle iSCSI ani FC neresi.

Radek Vicek