ach ta dnesni mladez

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Květen 19 15:57:35 CEST 2015

S dostatečně velikým displejem to jde i bez klávesnice a možná je takové psaní díky slovníku i rychlejší (údajně je na WP8.1 lepší a inteligentnější slovník než na Androidu). Na menším displeji dochází často k přehmatům. Mám Nokii D830 a tablet v podstatě nepotřebuji, protože ho v pohodě zastoupí (přečtení a stručné odpovídání na emaily, čtení zpráv typu iDnes atd., kalendář je použitelný, offline Mapy.cz, má to dobrý foťák...). Ale něco dotykového s malým displejem je za trest.

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Pavel Poucha [p.poucha na papouch.com]
Odesláno: 19. května 2015 13:23
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: ach ta dnesni mladez

Zdravím,

mě se na práci na cestách (tj. vyřízení emailů na dovolené, apod.) velmi
osvědčil telefon a k němu bezdrátová BT klávesnice.

Telefon opřu o nějaký předmět, před to položím klávesnici, takže mám něco
jako mikro počítač a pracuji velmi rychle. Akorát že klávesnice je
neuvěřitelný žrout baterek, ale na pár chvilek to nevadí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com