Re: laserová tiskárna - doporučení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 19 12:43:13 CEST 2015

No ona ta moje LJ6 provozuschopná je, jen má cca 1/3 šířky stránky
šedivou. Všechno jsem vyčistil, nový toner tam je cca rok,
přičemž se vytisklo jen možná  200 stránek. Začalo to dělat najednou,
ne postupně.  Nemám na to nervy to pořád rozebírat a hledat
co by to mohlo být. Doma mi nadávají, že se výtisky nedají použít.
Svoje si odsloužila ( byl to sekáč za 6 000 Kč někdy v roce
2001, kdy nová stála snad 15 000.)  Pokud byste ji někdo chtěl na ND ,
tak za odvoz.