laserová tiskárna - doporučení

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Květen 19 10:33:21 CEST 2015

No, ono jaksi záleží na operačním systému...

Na Linuxu je naopak HP s jejich drivery jasná priorita. Dokonce k tomu
mají speciální server (http://hplipopensource.com/hplip-web/index.html).
O balastu tam nic nevím...

Ponechávám stranou všeobecný úpadek kvality a životnosti, ale cokoliv
jiného než HP bych z tiskáren nevolil.

Jo a tu HP LJ 6L (nebo 5L) bych udržoval provozuschopnou tak dlouho,
dokud by to jen trochu šlo.

--
Jirka