Re: [OT][MEC] Vrtání

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 19 09:29:43 CEST 2015

Tak nakonec ty čelisti přilepím, vrtat to nejde. Ten svěrák je spíš takové
cvičení, aneb jak z mála udělat funkční věc i bez frézky či soustruhu.
Základem jsou dva L profily přivařené k sobě tak, že tvoří C profil, do něj
na boku 4x díra se závitem M6, k boku na každé straně přišroubováno L jako
nožičky. Nahoře přivařena dlouhá matka a v ní závitovka M12, která ma na
jednom konci rovněž dlouhou matku, provrtanou pro kličku. nahoře jsem
vyvrtal 2x 30mm díry a spojil je pomocí flexy a 1mm kotoučku tak, že
vznikla dlouhá díra pro vedení čelisti. Ta bude přichycena ještě nevím jak
k tyči ze starého autotlumiče, šlo by i lineární vedení). Až budou čelisti
chodit, tak se to ustaví na vrtačce celé do roviny a ty boční nožky se
přivaří, čelisti přilepí.Až budu mít toho více, tak to vyfotím. K.