ach ta dnesni mladez

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Květen 19 08:56:50 CEST 2015

Znam dost lidi zavislych na alkoholu. Znamena to, ze si nedam sklenku vina?
Pro mne ne. Kazdou chvili slycham o nekom zavislem na sexu...
Nebude cely ten problem nekde trosku jinde?
Nikdy jsem neumel dobre pouzivat diar, diky chytremu mobilu jsem nic
"nezasklil" od doby, co tam kalendar aktivne vyuzivam. Muj sef rika, ze
navigace je pro blbce (a kazdou chvli nekde bloudi, asi pred rokem skoncil
v Nemecku 300km mimo), ale ja jsem ten blbec, co navi v chytrem mobilu rad
pouzije. Kdyz potrebuji vypcty velkych nebo desetinych cisel presne, taky
sahnu po kalkulacce v mobilu (tu normalni nemivam po ruce) a ne po listu
papiru. A kdyz potrebuji objednat/zrusit listek na RegioJet, a kdyz... no
proste: Ja zustanu zavisly.
Marek