laserová tiskárna - doporučení

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Květen 19 08:23:04 CEST 2015

HP snad nikdy nemeli normalni ovladac, ale jen obrovsky softwarovy balik
se spoustou balastu. I kvuli tomu jsem se jim vyhybal. Mam Canon LBP2900
(pravda uz je stara) ovladac pro Win8.1 ma neco pres 11 MB.
Koukam, ze pro aktualni tiskarnu LBP6030 je uplne stejny driver, takze
odpoved na Vasi otazku je, ano existuje.

Martin Hanek