ach ta dnesni mladez

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Květen 19 08:17:59 CEST 2015

Dokud jsem nemel mobil, tak jsem se dival do knizek a navodu.
Na mobilu je to stejne, jen je to rychlejsi.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Tuesday, May 19, 2015 1:26 AM
  Subject: OT: ach ta dnesni mladez

  Stal jsem ve fronte u slona a asi 20 lety chlapec stojici prede mnou se s kamaradem domlouval, ze koupi nejake ledky. Pak vytah mobil, pustil nejaky LED resistor calculator a podle toho k tem ledkam kupoval odpory. To uz dnesni mladez neumi bez mobilu vydelit dve cisla? Nebo snad nevi jak se to pocita? Slysel jsem ze v Japonsku se opovrhuje lidma, co jsou zavisli na chytrych mobilech, protoze pak na tom hledaji uplne vsechno a prestavaji si namahat mozek. Treba to jednou dojde i k nam a svet bude zase normalni.
  Andel