OT: ach ta dnesni mladez

Úterý Květen 19 02:21:11 CEST 2015

Seděli jsme s kolegy z práce v hospodě, pili pivo a kecali. V tom jeden z
nich vytáhl mobil a začal něco hledat o probíraném tématu na internetu. A
to se stalo ještě několikrát. V jednu chvíli si všichni kolegové hráli se
smartfounem a šoupali prstama po dotykáči. Tak jsem vytáhl svou tlačítkovou
nokii a abych aspoň trochu zapad, začal jsem listovat ve starých SMSkách,
co jsme si psali s přítulkyní ;)

Poslední dobou mě vytáčí přítulkyně, že má v telefonu internet a fejsbůk a
hraje si s tím častějc, než by se mi líbilo. Tím myslím třeba to, že si
povídáme, jí cinkne zpráva z FB a ona začne chatovat. Takže jsem ji varoval
slovy "es kommt der Tag" neboli "přijde den", kdy jí s tím krámem švihnu vo
zem, aby jí to nerozptylovalo a mohla se mi naplno věnovat.

IMHO dnešní mládež by i uměla ty odpory spočítat bez mobilu, ale proč, když
na telefonu je to rychlejší. Než přišly kalkulačky, taky lidi všechno
počítali z hlavy nebo tužkou a papírem.

P.K.