Obejiti certifikace vyrobenych elektro zarizeni - stavebnice

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Květen 18 22:34:01 CEST 2015

Hmm, podle mne deska bez procesoru není funkční, procesor sám o sobě také ne
a oboje ani nemusí být v jedné zásilce.
Když budou na faktuře 2 položky, nemůže jít o hotový přístroj, protože
nemusí být určeny k sobě...
aze

----- Original Message -----
From: "Martin Vancl" <tux.martin na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 18, 2015 10:23 PM
Subject: Re: Obejiti certifikace vyrobenych elektro zarizeni - stavebnice

Dne 18. května 2015 20:04 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):
> Takhle si to puvodne planovali ale pak jim urad v Britanii naridil tu
> certifikaci udelat kdyz planovali ty mnohatisicove serie. Kdyby to bylo
> par kusu tak by jim to zreme proslo. Tenkrat se kvuli tomu prece zdrzelo
> uvedeni maliny na trh.

To je asi pravda, je to vlastne hotova deska.

Jak by to ale bylo, pokud by uzivateli dorazila v pytliku Malina +
jedna soucastka, treba procesor v DIP pouzdre (priklad), ktery by
musel vlozit do patice? Je to pak stavebnice, na kterou se nevztahuje
certifikace, nebo hotovy vyrobek, na ktery musi byt vsechna potrebna
razitka?

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl