OT: protahovaci pero

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Květen 18 18:02:42 CEST 2015

zdravim,

jen abych to uzavrel. wrapovka byla nakonec jeste uzsi, coz se ukazalo jako docela problem, nicmene, vycucnul jsem
pingongac s vlascem, za nim natahl pradelni snuru s ocelovym lankem a protahnul s pomoci jednoho vykopu celych 50m
kablu (cyky 4x10 + 3x1.5). Prace na cely den, ale nakonec se zadarilo.
A ad silikon - koupil jsem neco se silokonem v obi, fungovalo to, takze to nakonec vsechno dopadlo dobre.

Diky za tip s vysavacem.

tm