Re: Re: [OT][MEC] Vrtání

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Květen 18 14:54:57 CEST 2015

No ten poslední je sice pěkný, ale 4000Kč bez DPH je příliš za 100mm,
nejsem si navíc jist co tato čína vydrží.
Prostřední je právě ten představitel číňana bez rozumného vedení čelistí,
takové ro rozviklané nic moc.
První vypadá vcelku masivně, ale musel bych to mít v ruce.
Co jsem našel tak se mi nejvíc pozdává toto
http://www.markagro.cz/otocny-sverak-fq/
a http://www.markagro.cz/otocny-sverak-fqm/

K.