RE: Odchytávání dat

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Květen 18 13:38:42 CEST 2015

Mode samozřejmě (překlep)... Děkuji za vysvětlení, ještě to podrobněji prostuduji. Asi to bude rychlejší a jednodušší než to co jsem prováděl doposud. V principu to nevypadá složitě. Našel jsem jednoduchý příklad v StdPeriph_Lib_V1.5.0 tak to vyzkouším.

Takže:
1 - nakonfiguruji si časovač a nechám ho vypnutý - TIM_Cmd(x, DISABLE); TIM_ITConfig(x, x, DISABLE);
hodiny časovače můžu nechat zapnuté? RCC_APB1PeriphClockCmd(RCC_xxx_TIMx, ENABLE);
2 - nakonfiguruji pin na IO výstup, pošlu na něj požadavek
3 - překonfiguruji pin na TIMx a zapnu timer + přerušení (s DMA jsem zatím nedělal) bod 1 na ENABLE
4 - v přerušení budu uchovávat hodnoty
5 - až budu předpokládat že budou data u konce vypnu časovač + přerušení
6 - data zpracuju
7 - přepnu vstup (bod 2) atd.

Michal Grunt

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, May 18, 2015 1:22 PM
To: HW-news
Subject: RE: Odchytávání dat

>Koukal jsem na PWM input modem... Jestli to dobře chápu tak při kaľdém přeruąení "TIM2 CC2 interrupt" stačí zjistit střídu a podle toho vyhodnotit zda jde o 1 nebo 0?

No nie modem ale mode.

A neviem ci prave TIM2 a prave CC2, to zavisi od konkretnych detailov, ale v principe ano.

Ba dokonca ani prerusenie netreba, da sa nechat sypat nacitana hodnota jedneho capture registra (alebo aj oboch ale to je zlozitejsie a pravdepodobne uplne zbytocne) do pamate DMA, a vyhodnotit az ked pride posledny pulz (trebars odcasovanim inym timerom).

wek