laserová tiskárna - doporučení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Květen 17 15:38:21 CEST 2015

Dobrý den,

moje stařičká tiskárna LJ 6L by už asi potřebovala vyměnit. V poslední
době se projevuje závada tak, že cca třetina šířky papíru má přes sebe
šedý závoj.  Vyčistil jsem co se dalo, včetně laserové jednotky, ale
je to pořád stejné.  Do nového toneru už nebudu investovat. Máte
nějaké doporučení
na domáci laserovou tiskárnu s tiskem cca 10 listů za týden ? Vím že
toho je spousta, ale zxajímá mě osobní zkušenost. Stačí černobílá,
nemusí být extra rychlá, samozřejmě cena a provozní náklady hrají
roli, ale nejdu za každou cenu do nějakého super levného řešení.

Předem díky za každou radu, která mi pomůže v orientaci.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW