co misto RealTermu?

Neděle Květen 17 13:16:14 CEST 2015

To je určitě užitečné vědět, díky. Že systém takhle vochlustává nový port by mě
nenapadlo. (akorát si teda myslím, že nadávat je proč ;-)

Můj případ to ale nebyl, čudlik byl v USB portu už dostatčeně dlouho, a třeba i tak,
že jsem přes něj pomocí PuTTy komunikoval, pak jsem putty zavřel, po chvíli chtěl
znovu otevřít a nic. Sice se to stává jen občas, ale dostatečně často na to, aby mě
to štvalo.

D.O.