co misto RealTermu?

Pátek Květen 15 21:03:23 CEST 2015

On 13 May 2015 at 20:34, Petr Labaj wrote:
> Ten AccessPort jsem (na rozdíl od těch ostatních zde zmíněných) neznal,
> tak jsem ho hned vyzkoušel. A ten stejne jako Putty při odpojení USB/serial
> převodníku uzavře spojení (což je podle mě celkem v pořádku).
> Takže nevím, jaký jiný problém měl původní tazatel s Putty. Putty používám
> dlouho a hodně, a vždy se chovalo způsobně.
Vetsinove mi funguje, ale dost casto me vytaci:
Pokud se putty z nejakeho duvodu nemuze pripojit hned na zacatku, tak nahlasi Unable
to open serial port, ale po odkliknuti se uplne zavre a jakakoli nastaveni jsou v
troube, pokud nebyla ulozena jako saved session. Ten "nejaky duvod" ale neni jen to,
ze neni prevodnik pripojeny, casto to dela i jen tak (pricemz z neceho jineho co umi
seriove komunikovat to hned pote jde).
S Bluetooth - TTL serial prevodnikem  (pripojenym pres USB - TTL serial abych ho
mohl nastavit) se to s PuTTy chova divne: pokud je prevodnik v AT rezimu, tak jako
bych stale posilal posledni AT prikaz az dokud nezmacknu Escape; jiny seriovy
komunikator mi to nedelal.
Kdyz se odpoji ten prevodnik, PuTTy vyvola messagebox "PuTTy Fatal error" "Error
reading from serial device", ktery mi prekazi. Casto se stane, ze po znovupripojeni
PuTTY pri pokusu o restart session oznami Unable to open, a pak viz vyse - po
odklepnuti se zavre cele PuTTy a historie je fuc, bez odklepnuti se ale neda obsah
okopirovat.

D.O.