OT: brigáda či pracovní poměr v osazování elektroniky pro přeučeného truhláře

bubnikv . bubnikv na gmail.com
Pátek Květen 15 16:47:04 CEST 2015

Ahoj.

Měl jsem na brigádě šikovného vyučeného truhláře, mladého kluka momentálně
bez práce. Přividělává si různými fuškami a pro mě dělal post processing
dílů vytisklých na 3D tiskárně, kompletaci plošných spojů a finálních
výrobků. Kluk je to šikovný. Nikdy neletoval, nedrátoval, ale po krátkém
zaškolení mu to šlo. Kompletaci výrobku dělal samostatně bez větších
zaškobrtnutí a hlavně nic nezničil. Má šikovné ruce a učí se čile.

Ten chlapec byl elektronikou nadšený. Neměli byste někdo pro něj brigádu
při osazování plošných spojů či kompletaci výrobků? Myslím, že po krátkém
zaškolení bude schopen různorodých manuálních prací.

Díky, Vojta Bubník