OT: anglictina

Pátek Květen 15 15:42:06 CEST 2015

Mluvil jsem nedávno s pánem z Gdaňska - takže bydlí hooodně daleko od
pohraniční oblasti, kde se s češtinou setkávají. Říkal že když se baví s
kamarády z Čech, volí takové výrazy, které jsou pro nás srozumitelné.
Ale i ta slovenština má pár výrazů a frází, které jsou pro nás
nepochopitelné. Třeba když kamarád říkal že něco hodí hore von oblokom a
netušil jsem, o co jde. Pak prý že z okna. Třeba je to taky nějaká
krajová fráze. V angličtině jsem zase narazil na popis funkce nějakého
člověka že pracuje jako head of the board a on je to prý předseda
správní rady. Ale stejně jsem slyšel, že jedním z nejtěžších jazyků je
pro cizince čeština ... nechápu proč :-)

Anděl