OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Čtvrtek Květen 14 15:22:50 CEST 2015

Dulky neopravovat. Je to zbytecne. Navic v zornem poli se to opravovat nesmi, po oprave je pak potreba mit i karticku
s potvrzenim firmy, ktera opravu provedla - absolvoval jsem to jednou v mlade boleslavi, trvalo to asi hodinu, dulek
provrtali, protahli cosi, zalili, UV svetlem vytvrdili..

Navic - pak staci jet za nakladakem, ktery u nas kasle na prikryti nakladu plachtou (byt ji tam ma), a dulky tam jsou znova.

tm