Problem s mailem na Seznamu

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Středa Květen 13 18:27:03 CEST 2015

Dobry den,

dnes jsem dostal z adresy "hw-list-request na list.hw.cz" tuto zpravu:

Vaše členství v konferenci Hw-list bylo pozastaveno, z důvodu: due to
excessive bounces The last bounce received from you was dated 13-May-2015
Toto varování bude zasláno ještě 3 a pokud nebudete reagovat, budete z
konference odhlášen.

Netusim co je pricinou - zkousel jsem na svou adresu posilat maily, ale
zadne chybove oznameni jsem neobdrzel. Posledni prispevek jsem posilal nekdy
v dubnu. Je pravda, ze kvota poctu mailu se blizi (ze by seznam psal
konfere, ze mam uz malo prostoru? Zatim to nedelal...), ale porad je tam asi
5000 rezerva. Kliknutim na link v mailu jsem obnovil clenstvi, ale nevim, co
se deje. Neporadite nekdo?

Dik

Stanislav Svoboda