varování přepravní služby pošty a jiné

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Středa Květen 13 14:20:12 CEST 2015

Můžu se potrhat smíchy,
přítelkyni přišla SMS, že ji vezou balík ale na tu starou adresu kde
dnes nikdo není.
Ale kdo ví ? Třeba to mají v systému zasílání zpráv a vezou mi to sem.
Dodání bylo domluveno na 14 hod.
Mám dneska schůzi dvou představenstev a rozhodně tu nemohu čekat do 20 hod.
Snad ta komedie nebude mít moc pokračování.
Jindra Polívka