[OT] zasilka z DX / sledovani

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 12 22:40:11 CEST 2015

Čínský filuta občas uvede doporučený balík plný zásilek, který končí někde v
Karviné nebo kde. Odtamtud to pak normálně přijde jako nedoporučený dopis z
číny, prost všech razítek, jen adresa na obálce. Už se mi stalo, že jsem už
2x urgoval špatné PSČ doručení, no a ono to pak přišlo nedoporučeně.

----- Původní zpráva -----
Od: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>

Obvykle to velmi dlouho lezi na nejakem cinskem letisti, pripadne jakoby ve
vzduchu
(odeslano do Ceska, ale tady to jeste neprijali). Ale kdyz uz to je v tomhle
stadiu,
je vyhrano, tedy pokud to neni cizi cislo, coz obcas cinsky filuta udela.
Kdyz tam
je jen prvni zaznam ci dva, tak to znamena, ze to cinan zaregistroval, ale
neposlal,
to se vyplati urgovat a nedat se odbyt, ze to uz poslal.