OT: protahovaci pero

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Květen 12 10:47:19 CEST 2015

Dne 12.5.2015 v 10:27 gatilo napsal(a):
>   12.5.2015, 10:22:45
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --
> Na zadlade ceho si myslite, ze ma-li neco stejne jmeno jako za
> bolsevika, ma to i stejny obsah ?

Dotaz byl "A kde pisu je ze na baze silikonu?" Odpověděl jsem na něj
(tedy "na bázi" nerovná se "složení"), snažil jsem se přitom potlačovat
vlastní paranoiu (byť obvykle s reálnými kořeny). Doporučuju to i Vám.

Zde nehledáme látku p.a., ale něco k praktickému použití. Zkuste si to
uvědomit...

> Najit ne, ale zjistit obsah silikonoveho oleje ano. Vyrobci se jiz
> naucili, ze v bezpecnostnim listu se uvadi jen ty slozky vyrobku,
> ktere jsou klasifikovany jako nebezpecne, o ostatnich slozkach mlci.

Ano, ale to zde není podstatné. Cosi překvapivě napoví i vlastní
zkušenost z používání obou zmíněných výrobků (Silkal i Silkal 93)...

Tím bych toto téma za sebe ukončil, takováto krávovina opravdu nestojí
za další ztrátu času.

--
Jirka