OT: celnice a chycena podlimitni zasilka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 11 19:39:40 CEST 2015

Mám stejnou zkušenost - podlimitní zásilka, výzva k dodání dokladů,
doklady dodány, následovalo doručení s dobírkou na těch asi 195Kč. Dost
jsem na to čekal, tak jsem sklapnul, zaskřípal zubama a zaplatil - možná
to byla chyba.

Pavel Kutina