OT: celnice a chycena podlimitni zasilka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 11 18:51:45 CEST 2015

Ja jsem to 3x poresil tak, ze jem jim rekl, at to poslou zpatky. Sice mi
cinan nevratil plnou castku ( z 12 dolaru "jenom" 9, jednou jsem musel
objednat neco jineho ) ale ten "doplatek" by to prodrazil mnohem vic.
Od te doby se mi nic nikde nezadrhlo. Nevim, jestli to je nahoda, ale
proste od te doby mi nic nezadrzeli.