[OT] zasilka z DX / sledovani

Pondělí Květen 11 06:14:53 CEST 2015

Tak jen pro info, nasel jsem nejaky link na Hong Kong post  a tam to
zasilku naslo jako podanou 7.5, ted to koukam dovalilo do Prahy a uz to
lze sledovat u CP.
Tak ted jsem zvedavej, co celnice, tohle uz IMHO asi neprojde ;-)

Vyplati se to proclivat pripadne jako firma (to asi je spojeno s
vyznamnym poplatkem?) a odecist DPH, nebo na to kaslat a nechat to jako
soukromy balik? (real cena asi $110)