OT: protahovaci pero

Neděle Květen 10 16:54:28 CEST 2015

Dne 10.5.2015 v 16:40 Tom Meinlschmidt napsal(a):
> Zdravim,
>
> nemate prosim nekdo tip/zkusenost - shanim protahovaci pero na zatazeni kabelu do chranicky, s delkou min. 50m - koukam
> vsude mozne, a nachazim jen sady za 6k+ - a to se mi nechce davat, potrebuju-li to pouzit jednorazove.
>
> Diky
>
> TM
Nedá se na jednu stranu připojit vysavač a z druhé strany tam dávat
nějaký lehký špagátek s nějakou třeba polystyrénovou koulí na konci? I
když 50 m je strašně moc, nedokážu si to představit.
Jen pro zajímavost - jak vypadá ta sada za 6K? Není to už nějaký vozíček
s kamerou, který za sebou něco táhne? Nedokážu si představit, že by něco
šlo tlačit tak daleko před sebou aby se to v té trubce nezvlnilo a
nezašprajcovalo.
Anděl