Skladovani smd soucastek

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Sobota Květen 9 23:26:15 CEST 2015

Já mám takový kufříček...
http://www.ebay.com/itm/SMD-resistor-capacitor-storage-box-Organizer-0603-0402-/170644661655

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Jaroslav Lukesh [lukesh na seznam.cz]
Odesláno: 9. května 2015 23:17
Komu: HW-news
Předmět: Re: Skladovani smd soucastek

No já už je vysypal do pytlíčků, ale pytlíčky se blbě rozdělávají a už mi
skoro došly. S páskama jsem se akorát vztekal, protože to někam vždycky
uletělo, stačilo zafunět a bylo to fuč. Na takové titěrnosti se musím už
dívat z 15cm, z dálky přes brejle vidím kulový, prej už na to mám věk,
říkala dochtorka.

Dělají se na to i krabičky

http://www.aliexpress.com/wholesale?shipCountry=CZ&shipFromCountry=&shipCompanies=&SearchText=freezing+tube+box&exception=&minPrice=&maxPrice=&minQuantity=&maxQuantity=&isFreeShip=y&isFavorite=n&isRtl=yes&isOnSale=n&isBigSale=n&similar_style=n&similar_style_id=&isAtmOnline=n&CatId=0&SortType=price_asc&isUnitPrice=y

Jaký to má rozměr, ta přihrádka pro tu 2ml verzi, nešla by tam čirou náhodou
strčit AA?