spinany zdroj s tlumivkou na zeleze?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 8 17:39:14 CEST 2015

No ono by to těmi 100 Hz nebylo slyšitelně modulované právě díky té
tlumivce...

Mám tentýž stroj a tak to třeba někdy zkusím komplexněji změřit.

Jinak na svarfóru v sekci konstrukce invertorů se vyskytuje minimálně
jeden člověk, který právě o tlumivce s jádrem z plechů píše. Tak zkuste
dotaz třeba tímto směrem...

Kromě toho se tam píše, že takovou tlumivku má i jakýsi invertor Kitin
(ale mám dojem, že před časem jsem zjistil, že to vlastně je stejný
výrobce jako u Gamy a u toho ještě kdo ví, jestli si to všechno
nenechává dělat v Číně)...

--
Jirka