spinany zdroj s tlumivkou na zeleze?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 8 02:25:55 CEST 2015

Pak je tu ještě jedna možnost...

Totiž ta, že filtrační elyty na primáru měniče nejsou dostatečně
dimenzované a dochází tak k poklesu výstupního proudu z měniče v rytmu
100 Hz (dvoucestně usměrněné napájení měniče). Prostě z hlediska průběhu
na výstupu něco jako hybrid mezi 50 Hz trafem a spínaným zdrojem.

To by pak řešila ta větší tlumivka na výstupu svářečky...

--
Jirka