Re[2]: Drátová anténa mechanicky hučí...

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Květen 7 23:08:22 CEST 2015

K té kmitně: já bych třeba začal se na to přeci jen podívat , třeba dalekohledem zda přeci jen ta kmitna není vidět.
Jednou jsem natíral střechu a nade mnou občas za hvízdala anténa 5Y na 50MHz. A to kmitání těch prvků bylo sakra vidět....
No a pak třeba navlíknout nějaká tlumítka.
pg