OT hadanka s make na predlzeny vikend

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Květen 7 22:53:41 CEST 2015

On 7.5.2015 22:42, Jan Waclawek wrote:

> Nie je mi uplne jasne, ako to myslite.
>
> Na zaklade coho, za akych okolnosit, kedy, sa bude robit to version_current
> = version_last_good + 1?

Na zacatku prekladu, bezpodminecne (tj. bez explicitni recipe zavislosti
na version_last_good.h) se nacte ta verze, inkrementuje a zapise do
version_current.h

> Naviac, co je includnute do a.c? version_last_good.h ci version_current.h?
>
> Ak je a.c zavisle od version_current.h, tak otazka sa meni na tu prvu
> otazku, ze kedy a za akych okolnosti sa ma urobit to pricitanie.

Ano, version_current.h

> No ale recipe v makefile je pre make "externa" zalezitost, on netusi co tie
> prikazy znamenaju, on len vola $(SH) a napcha ich do neho...

Proste post-elf-make step je, ze se do version_last_good napise ta
aktualni verze. Jen kdyz se korektne ten elf slinkuje.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.