OT hadanka s make na predlzeny vikend

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Květen 7 20:52:59 CEST 2015

On 7.5.2015 20:35, Jan Waclawek wrote:

> No lenze to by mi updatol verziu aj ked neskonci preklad uspesne kvoli
> niektoremu medzikroku, t.j. by medzi vyslednymi .elf boli vacsie nez
> jednotkove prirastky, a to nechcem.

To nebylo v zadani a imo je to nerozumne omezeni, imo by melo stacit
'vetsi nez predtim'. Ale budiz:

Mejme soubor version_last_good.h
Mejme soubor version_current.h, ktery se v make zvedne o jedna oproti
version_last_good
Posledni step prekladu, az po generovani binarky, je kopie
version_current.h do version_last_good.h

Ty dve operace (nebo prinejmensim ta druha) se musi udelat externim
skriptem, aby make neprisel na to, ze je to kruhova zavislost ;-)

> Tomu nerozumiem, mozete prosim rozviest?

version.h se nemuze updatovat na zaklade version.h -> kruhova zavislost.

> Si prave chcem spravit verzionovaci system z make a sh ;-)
Tak pocitani verzi binarek a verzovaci system jsou preci jen drobatko
neco jinyho ;)

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.