spinany zdroj s tlumivkou na zeleze?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 7 12:41:08 CEST 2015

Dne 7.5.2015 11:58, Jirka napsal(a):
> Tak to moc nechápu...

No především železové a železoprachové jádro jsou rozdílné materiály. To
železové jádro je plné železo/ocel a tam budou minimálně mnohem větší
ztráty výřivými proudy.
  Mám tu "železové" jádro ze starých elektronkových linkových zesilovačů
a vlastnost, kdy se ss sycením jádra měnila indukčnost ( přenosové
parametry ) přímo využívala.