OPC XI interface - jak na to?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Květen 6 14:11:23 CEST 2015

OPC je jedina vec pri ktorej som sa stretol s DCOM a dufam ze posledna
(vlaste este okrem Northerm od Honeywellu :)
Ak vam to niekedy nabehne a niekedy nie znamena to ze prava budu pravdepodobne v poriadku
Skontrolujte si dependencies predpokladam ze vas OPC server musi nastartovat az po sluzbe
DCOM process launcher pripadne dalsie zavislosti. Cez taskmanager (alternativne cports)
sa da pozriet kto je na danom porte zaveseny. Je v case startu uz aktivna sietova karta?
Skuste pripadne nastavit Delayed start pre sluzbu KEPServerEXV5_OPCNET

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, May 06, 2015 1:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OPC XI interface - jak na to?

DCOM a prava je pro me trosku Spanelska vesnice a nerad bych se tim zvlast zabyval, predpokladam, ze kdyz se ten OPC server za balik penez nainstaluje, tak by mel fungovat. Zvlast, kdyz je server i klient na stejnem pocitaci a stejne je problem v tom, ze se proste obcas nespusti jedna ze sluzeb serveru (OPC.NET). To by snad mela a doufam, ze na cilovem cistem pocitaci s Win7 to pojede, tak to zatim resim tak, ze restartuju notebook dokud to nenabehne (nekdy 1x, nekdy 4x :-( )...
Je mozne, ze mam nainstalovane neco, co se s tim pere, ale veskery soft ktery mel neco spolecneho s OPC jsem jiz odinstaloval a stale stejne, tak jsem jen zkusil, jestli to nekdo neresil. Kolegove to pouzivaji pro jine rady PLC a pry bez problemu.

---