chyba delica

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 5 17:23:11 CEST 2015

Však to byl taky důvod proč jsem se s tím počítal. Pokud máme 2 stejné
odpory a jeden je ujetý o 1% nahoru a druhý o 1% dolů, pak je chyba zase
1%. A to je ten nejhorší možný případ, takže čistě z hlediska
pravděpodobnosti je to málo pravděpodobné. Tak jsem zkoumal jak moc. To
sčítání kvadrátů si matně pamatuji z měření.

Mrazík