RE: Váícenásobná zásuvka se samostatným vypínači

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Úterý Květen 5 07:44:18 CEST 2015

Už jsem to zde kdysi neúspěšně řešil taky. Nakonec jsem v Lidlu koupil
průchozí zásuvky s vypínačem a nastrkal je ob jednu pozici do prodlužky. Viz
http://zbozi.akcniceny.cz/adapter-zasuvka-s-vypinacem-1654479/

S.