Cinske odpory

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Květen 4 15:33:47 CEST 2015

Ale ne. Ten jistič jsem shodil vysavačem nebo čím, to není podstatné a
se zdrojem to nesouvisí.
Prostě po výpadku sítě zdroj nenaběhl. Toto je poměrně běžná záležitost
u spínaných zdrojů, většinou jsou to vyschlé kondíky, zdroj běží trvale
a zařízení jede. Jakmile vypadne síť, zdroj nabíhá, napětí na výstupu
stojí na prd a nenajede. Tady mi to bylo divné, že by tak rychle odešly
kondíky a byl to ten odpor.
Číňan za to může na 100% nebo to byla taky jen náhoda a chyba jednoho kusu.

Martin Hanek