RE: MECH: Stupňovité vrtáky

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Úterý Březen 31 12:04:59 CEST 2015

Ahoj Jirko,  LICA (bývalý Cráter)v Hradci Králové v Orlické Kotlině, Ladova
10...před rokem jsem ho tam koupil.

-ia-
-----Original Message-----
From: Jirka Mww [mailto:jirka.mww na gmail.com]
Sent: Monday, March 30, 2015 8:32 PM
To: HW konference
Subject: MECH: Stupňovité vrtáky

Dobrý večer,

potřeboval bych koupit stupňovitý vrták do plechu 12 - 20 mm s krokem 1mm.
Vím že existuje, měl jsem ho jednou půjčený a taky jsem našel tento odkaz
http://home.tiscali.cz/cz706577/StupVrtaky.htm,
ale nějak nemůžu najít,  kdo to prodává za rozumnou cenu.
Je to pro hobby na vrtání do plastů a tenkých plechů,
takže bych si představoval cenu tak okolo 600 - 700 Kč max.
Důležité je to odstupňování po 1mm, po 2mm je jich na netu hodně, ale
to mi nevyhovuje.

Můžete mi někdo poradit, kde to koupit ?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW

---