Re: Fwd: Fw: vláček

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 30 20:33:05 CEST 2015

Ano, souhlasím s tímto vysvětlením.  Ten monočlánek pokud je nový je
asi schopen dát pár ampér
a pokud ty magnety jsou vodivé a drát je neizolovaný,
tak se uzavře obvod přes tu část cívky, které se magnety dotýkají, a
magnety to vtahuje.
Je to zřejmé z prvního kousku videa, kdy je třeba zastrčit i druhý
magnet do cívky, aby se
připojil druhý pól baterky a začal procházet proud.
Ale je to pěkné  .